/page/2
falconktango:

chiltontear:

8ree:

please someone teach me how to unbutton pants with my ring finger

you gotta be a yaoi first

IMPOSSIBRU

falconktango:

chiltontear:

8ree:

please someone teach me how to unbutton pants with my ring finger

you gotta be a yaoi first

IMPOSSIBRU

(Source: shinjurou)

suicideblonde:

Jon Hamm as High Roller in Sucker Punch

OMG! I’m at your service baby, just tell me what you need ^^

suicideblonde:

Jon Hamm as High Roller in Sucker Punch

OMG! I’m at your service baby, just tell me what you need ^^

fuckyeahtommyflanagan:

rumbleroarrrr:

Tommy Flanagan and Kim Coates on set
Source

 Can I just sit in his lap?  I promise I will behave…okay, that’s a lie.

fuckyeahtommyflanagan:

rumbleroarrrr:

Tommy Flanagan and Kim Coates on set

Source

 Can I just sit in his lap?  I promise I will behave…okay, that’s a lie.

Damn Tommy, your sexiness just ripped my heart out ….again!!!!

Damn Tommy, your sexiness just ripped my heart out ….again!!!!

WTF - Tommy just got a 12 for sex appeal ??? He’s a fucking 100 !!! 

WTF - Tommy just got a 12 for sex appeal ??? He’s a fucking 100 !!! 

God, I love this picture… I just want to be her, taking a nap on him (and much more) ;D

God, I love this picture… I just want to be her, taking a nap on him (and much more) ;D

O..M..G - stop it; your sexiness rips me apart *sigh*

O..M..G - stop it; your sexiness rips me apart *sigh*

*sigh* GOD, I want him in my bed so badly!!! *having very naughty fantasies*

*sigh* GOD, I want him in my bed so badly!!! *having very naughty fantasies*

Watching ‘SONS OF ANARCHY’ - God, I love Tommy Flanagan, he’s soooo damn hot and his scars are really really sexy. He could do me anytime …*sigh*

Watching ‘SONS OF ANARCHY’ - God, I love Tommy Flanagan, he’s soooo damn hot and his scars are really really sexy. He could do me anytime …*sigh*

*sigh* GOD, I want to be in this bed ;D

*sigh* GOD, I want to be in this bed ;D

So sexy -Ewan and Nicole ;D 

So sexy -Ewan and Nicole ;D 

Wall-E (the ‘do-it-yourself-version’) AWESOME!!

Wall-E (the ‘do-it-yourself-version’) AWESOME!!

falconktango:

chiltontear:

8ree:

please someone teach me how to unbutton pants with my ring finger

you gotta be a yaoi first

IMPOSSIBRU

falconktango:

chiltontear:

8ree:

please someone teach me how to unbutton pants with my ring finger

you gotta be a yaoi first

IMPOSSIBRU

(Source: shinjurou)

suicideblonde:

Jon Hamm as High Roller in Sucker Punch

OMG! I’m at your service baby, just tell me what you need ^^

suicideblonde:

Jon Hamm as High Roller in Sucker Punch

OMG! I’m at your service baby, just tell me what you need ^^

fuckyeahtommyflanagan:

rumbleroarrrr:

Tommy Flanagan and Kim Coates on set
Source

 Can I just sit in his lap?  I promise I will behave…okay, that’s a lie.

fuckyeahtommyflanagan:

rumbleroarrrr:

Tommy Flanagan and Kim Coates on set

Source

 Can I just sit in his lap?  I promise I will behave…okay, that’s a lie.

Damn Tommy, your sexiness just ripped my heart out ….again!!!!

Damn Tommy, your sexiness just ripped my heart out ….again!!!!

WTF - Tommy just got a 12 for sex appeal ??? He’s a fucking 100 !!! 

WTF - Tommy just got a 12 for sex appeal ??? He’s a fucking 100 !!! 

God, I love this picture… I just want to be her, taking a nap on him (and much more) ;D

God, I love this picture… I just want to be her, taking a nap on him (and much more) ;D

O..M..G - stop it; your sexiness rips me apart *sigh*

O..M..G - stop it; your sexiness rips me apart *sigh*

*sigh* GOD, I want him in my bed so badly!!! *having very naughty fantasies*

*sigh* GOD, I want him in my bed so badly!!! *having very naughty fantasies*

Watching ‘SONS OF ANARCHY’ - God, I love Tommy Flanagan, he’s soooo damn hot and his scars are really really sexy. He could do me anytime …*sigh*

Watching ‘SONS OF ANARCHY’ - God, I love Tommy Flanagan, he’s soooo damn hot and his scars are really really sexy. He could do me anytime …*sigh*

*sigh* GOD, I want to be in this bed ;D

*sigh* GOD, I want to be in this bed ;D

So sexy -Ewan and Nicole ;D 

So sexy -Ewan and Nicole ;D 

Wall-E (the ‘do-it-yourself-version’) AWESOME!!

Wall-E (the ‘do-it-yourself-version’) AWESOME!!

About:

Good Girls Go To Heaven, Bad Girls Go Everywhere: I'm 28, totally into Horror movies,TB, Heroes, The Soprano's, the hole Godfather/GoodFellas/Casino/ Boondock Saints/Tarantino universe, freaky art, creepy literature, sexy sweethearts giving me the sexiest dreams, like Norman Reedus, Christian Bale, Michael Fassbender, Ralph Fiennes, Bradley Cooper, Ryan Reynolds, Adam Levine, Gary Oldman, Eli Roth & Zachary Quinto and everything 'bloody disgusting' my mother always warned me about! LOL ❑ Taken ❑ Single √ Mentally Having An Affair With Ralph Fiennes. ♥ http://bloodyblacklace.tumblr.com/ask http://www.formspring.me/bloodyblacklace http://twitter.com/BloodyBlackLace http://www.flixster.com/user/bloodyblacklace

Following:

SPF